اولین روز مدرسه

داستان در مورد اولین روز رفتن به مدرسه است برای دختری که پایه اول دبستان بود

اولین روز مدرسه

داستان در مورد اولین روز رفتن به مدرسه است برای دختری که پایه اول دبستان بود

  • ۰
  • ۰

بنام خداوند جان و خرد 
کم کم داشتم روزای اخر تابستون رو می‌گذراندم و غرق در بازی و رویای کودکانه بودم و بسیار مسرور 
اما هرچه که بیشتر به روزای شهریور می‌رسیدم ترس از رفتن به مدرسه و از ان طرف شوق بزرگ شدن و یادگیری حس عجیبی را در من به وجود میآورد 
خلاصه روزا ها می‌گذشت و به اول مهر می‌رسیدم گرفتن فرم لباس مدرسه ، خریدن لوازم تحریر جدید ، داشتن مداد رنگی های متفاوت و رنگی رنگی ، خریدن کیف و کفشی که به لباسها بیاد قشنگ ترین و جذاب ترین قسمت ماجرا بود .
اما اون استرس و اضطرابی که باید تنها بروم و چند ساعت تو یه مکانی باشم که هیچ شناختی ازش نداشتم و جدایی از مادرم برام خیلی سخت بود اما چه میشد کرد  .
خب روز موعود رسید.اول مهر شد و من باید  آماده میشدم برم مدرسه 
شب را با شوق در آمیخته با استرس گذراندم و در هزار فکر و خیال بودم که خوابم برد .
صبح با صدای مادرم که بالای سرم بود و داشت صدام میکرد «پاشووو پاشووو وقت رفتن به مدرسه است .»بیدار شدم.
در راه رفتن به مدرسه فکرهای رنگارنگ و که بعضی از انها سفید بود و برخی از انان سیاه بود 
در ذهنم رژه می‌رفتند که با ترمز ماشین همه انها انگار دود شد.
با پا گذاشتن به مدرسه دیدن دیواری نقاشی شده و حال هوای آنجا دیدن مادرهای که به همراه بچها آمدند.
دیدن تزیین مدرسه ، معلم ها، بچه‌هایی که باهم به صحبت می‌پرداختند ،دیوار های رنگی ، آهنگای شاد و...
همش داشت توجه ام رو جلب میکرد اما یاد مادرم بود که سبب شد گریه کنم و با صدای بلند داد بزنم میخواهم برگردم خونه
اشک های را پاک میکردم که متوجه شدم دستی رو شونه قرار گرفت و من را به اغوش کشید 
خانومی  که با لبخند زیبا و مهربان داشت با حرفهایش دلم را گرم میکرد و هرچه که بیشتر به صحبت با من می‌پرداخت وکنارم بود بیشتر حس ارامش بهم دست میداد .
ان خانم زیبا رو معلمم بود و ان سال بهترین سال تحصیلی من 

 

  • ۰۱/۱۲/۱۲
  • فائزه جعفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی